PracaGrupypl.praca.dyskusjepraktyki - kilka pytań › praktyki - kilka pytań
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praktyki - kilka pytań
    Date: Sun, 14 Mar 2004 03:45:08 +0100

    Witam!
    chciałbym odbyć bezpłatne praktyki (tzn. takie za które nie musiałbym
    płacić), dlatego przydałyby mi się doświadczenia osób, którym udało
    się coś znaleźć.
    Obecnie studiuję na 2. roku informatyki, praktyki będę musiał odbyć w
    miesiącach letnich (zgodnie z planem studiów). Jednak wolałbym załapać
    się jeszcze w czasie roku akademickiego, żeby zdobyć jakieś
    doświadczenie i nauczyć się czegoś praktycznego w dziedzinie tworzenia
    i administracji sieciami komputerowymi.
    Czy powinienem szukać wysyłając e-mail'e i dzwoniąc po firmach, czy
    też lepiej by było zgłosić się osobiście do siedziby przedsiębiorstwa?
    Czy powinienem wysyłać (zostawiać w firmach) swoje cv (raczej ubogie),
    czy też najpierw wysyłać zapytanie o możliwość odbycia praktyki?
    Ktoś mógłby udzielić mi jakiś dodatakowych rad? W jaki sposób
    szukaliście praktyk i jakie były tego efekty?

    --
    pozdrawiam
    Bremse