PracaGrupypl.praca.dyskusje"pracujace" soboty › "pracujace" soboty
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: "pracujace" soboty
    Date: Sat, 27 May 2006 21:22:00 +0200

    Jak pewnie czesc z Was pamieta, odbywam wlasnie zastepcza sluzbe wojskowa
    :]

    Sluzba w urzedzie robi sie interesujaca, nie tyle pod wzgledem samej pracy,
    bo ta jest fatalnie nudna, ale samych wydarzen ktore sie w urzedzie
    dzieja... moze kiedys opisze jak bedzie zapotrzebowanie ;)

    Tymaczasem pytanie:
    Sluzbe rozpoczalem z dniem 4 maja. A z racji ze 1-3 maja byly wolne, to sie
    okazalo ze w 2 soboty mamy te dni odrabiac. I tym sposobem w maju
    pracowalem 2 soboty pelnoetatowo jak wszyscy, bo ponoc tak zarzadzil
    minister jakis i koniec.
    Niesmialo zapytalem kadrowa, czy te dni to mi sie wliczaja w jakis urlop
    czy cokolwiek takiego, ale zaraz uslyszalem, ze "minister zarzadzil" i nie
    ma o czym rozmawiac - dzien pracy jak codzien.

    Kasy dodatkowej, choc i tak strasznie marnej, zapewne nie dostane, bo
    przeciez to bylo odrabianie wolnych dni. Ale dni, w ktore jeszcze nie bylem
    na sluzbie. Wolnego tez nie umiem wywalczyc, bo nie znam podstaw prawnych
    ku temu :[
    A moze wszystko jest w porzadku, a ja sie burze niepotrzebnie? Ale w majowy
    weekend ja mialem jeszcze wypisany darmowy urlop w mojej firmie i to wyszlo
    ze "podwojnie" teraz te dni odpracowuje. Sytuacja troche bez sensu, a w
    ustawie o sluzbie zastepczej nic w temacie nie znalazlem.

    Ktos cos podpowie i rozwieje moje watpliwosci?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net