PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracuj.pl - super oferta

  • 1. Data: 2003-08-26 21:20:23
    Temat: pracuj.pl - super oferta
    Od: "koszmarek" <g...@o...pl>

    Dziś dostałem tego maila (z pracuj.pl):

    Należymy do Imperial Tobacco Group, który jest najdynamiczniej rozwijającym
    się koncernem w branży tytoniowej na świecie. Koncern prowadzi działalność w
    wielu krajach świata. W Polsce zatrudniamy około 800 pracowników.

    W chwili obecnej poszukujemy:

    PRAKTYKANTA
    DZIAŁ PLANOWANIA I ANALIZ SPRZEDAŻY

    Miejsce odbywania praktyki: Jankowice k. Poznania

    Jeżeli:

    Jesteś Studentem (ukończyłeś co najmniej III rok studiów)
    Znasz doskonale system operacyjny Windows 2000
    Posiadasz biegłą znajomość obsługi MS Office (w szczególności Excel i
    Access)
    Umiesz pracować z relacyjnymi bazami danych
    Komunikujesz się w j. angielskim
    Masz zdolność analitycznego myślenia
    Umiesz pracować w zespole
    Jeśli również jesteś:

    Zaangażowany, kreatywny i optymistyczny
    Uczciwy i samodzielny
    Skuteczny w działaniu
    Pełen entuzjazmu i dynamizmu
    Dyspozycyjny
    Masz łatwość nawiązywania kontaktów
    Prześlij swoją ofertę do dnia 11.07. 2003 (list motywacyjny, cv) na adres:
    Reemtsma Polska S.A.,
    Dział Szkoleń i Rozwoju,
    Jankowice, ul. Przemysłowa 1,
    62-080 Tarnowo Podgórne
    lub pocztą elektroniczną na adres : m...@r...pl

    --------------------------
    ## Kurczę juz się spieszę bo nie zdążę chyba

  • 2. Data: 2003-08-26 21:38:38
    Temat: Re: pracuj.pl - super oferta
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "koszmarek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ## Kurczę juz się spieszę bo nie zdążę chyba

    Po prostu ktos wlozyl wtyczke sieciowa do komputera pani sekretarki w tej
    firmie;) to i korespondencja wyszla.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##