PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik ochrony fizycznej

  • 1. Data: 2006-02-09 19:14:26
    Temat: pracownik ochrony fizycznej
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    Witam, sytuacja mnie zmusiła do podjęcia pracy jako pracownika ochrony
    fizycznej

    mianowicie jaka jest stawka godzinowa w agencjach ochrony dla
    osoby bez licencji za to z dobrym angielskim?

    Grzesiek

  • 2. Data: 2006-02-12 09:22:45
    Temat: Re: pracownik ochrony fizycznej
    Od: tomaseek <t...@w...pl>

    Znajomosc jezyka przewaznie nie ma tu wiekszego znaczenia (nawet
    polskiego). Stawki tez sa bardzo zroznicowane - zalezy jaka agencja i na
    jakim obiekcie (biurowiec, market, parking). Zasadniczo jest to od 2,50
    do 5,00 netto za godzine (umowa zlec.)

    Pzdr
    Tomaseek