PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proszę o ocene CV

  • 1. Data: 2006-02-09 16:10:37
    Temat: Proszę o ocene CV
    Od: wrx <w...@g...pl>

    Link do CV: http://voila.pl/qaljl/?1

    Prosze o opinie i propozycje zmian.
    Bartek.

  • 2. Data: 2006-02-09 16:43:53
    Temat: Re: Proszę o ocene CV
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    wrx napisał(a):
    > Link do CV: http://voila.pl/qaljl/?1
    >
    > Prosze o opinie i propozycje zmian.

    Trochę skromnie... ale co tam.
    Nie wiem tylko dlaczego tak łatwo niektórzy chłoną
    ten reklamowo-marketingowy slang, czy też rzekłbym, bełkot...
    "oparty o system Windows".
    Oprzeć się mozna, owszem, o ścianę.
    Zmień ten fragment, na lżejszy dla oka.

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 3. Data: 2006-02-09 17:22:49
    Od: api <m...@g...com>

    - Przed oraz nie stawia sie przecinka.
    - Lepiej bedzie zmiescic wszystko na jednej stronie
    - powinienes zaczac od najnowszej pracy, skonczyc na najstarszym
    stanowisku...
    - jesli bedziesz pisac jakis LM, koniecznie rozwic te umiejetnosci
    rozwiazywania problemow, prace w grupie itp. "miekkie zdolnosci" - brzmi
    to bardzo ogolnie
    - to zdanie "Jestem niepalacy oraz po godzinach pracy nie zazywam
    alkoholu" jest wg mnie niezgrabne, moze rozbij to na dwa zdania...
    - tak jak wczesniej ktos zauwazyl - zmien te systemy Windows
    - klasa w liceum miala jakis profil?

    Mam nadzieje ze bylem pomocny :)

    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2006-02-09 17:23:38
    Od: api <m...@g...com>

  • 5. Data: 2006-02-09 17:49:47
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    api <m...@g...com> wrote in

    > - to zdanie "Jestem niepalacy oraz po godzinach pracy nie naduzywam
    > alkoholu" jest wg mnie niezgrabne, moze rozbij to na dwa zdania...

    nie szkodzi, ze niezgrabne; wazne ze przenosi sens; jak rozumiem
    chodzi o to, ze po godzinach pracy kolega nie naduzywa, ale w czasie
    pracy to juz nie wiadomo;

    pzdrv;
    adas;

  • 6. Data: 2006-02-09 18:10:30
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wrx <w...@g...pl> napisał(a):

    > Link do CV: http://voila.pl/qaljl/?1
    >
    > Prosze o opinie i propozycje zmian.
    > Bartek.

    Jeśli pracowałeś w WB, to może posiadasz biegłą (a nie dobrą) znajomość
    angielskiego, w twoim wypadku byłby to bardzo istotny atut.
    Poza tym, to piszesz "zdolność szybkiego uczenia się" - wybacz, ale z twojego
    CV tego nie widać, może podaj jakiś przykład czy okoliczności w których
    musiałeś się tym wykazać.
    Nie wiem także, czy zwrot "do pracodawcy podchodzę" jest szczęśliwy.
    Wyrzuć także "nie nadużywam alkoholu", na mnie sprawia to wrażenie dziwne, coś
    jakby "nie kradnę i nie oszukuję".
    Ma to sens, gdy aplikujesz na stanowisko, gdzie jest wymagana taka cecha (tzn,
    nie nadużywanie), ale w ogólnym CV wzbudza zdziwienie (przynajmniej na mnie).

  • 7. Data: 2006-02-09 18:20:05
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    api zapodał(-a):
    [...]
    > - to zdanie "Jestem niepalacy oraz po godzinach pracy nie zazywam alkoholu" jest wg
    mnie niezgrabne, moze rozbij to na dwa
    > zdania...

    A ja bym wrzucił np. "brak nałogów" i tyle... Jak ktoś pisze, że nie pije,
    nie kradnie, nie molestuje kotów, nie wyłamuje lusterek
    w samochodach na parkingu - to pewnie ma coś na sumieniu ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 8. Data: 2006-02-09 21:35:23
    Od: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu>

    wrx wyklepał w wiadomości <news:dsfphu$t61$1@atlantis.news.tpi.pl> co
    następuje:
    > Link do CV: http://voila.pl/qaljl/?1
    >
    > Prosze o opinie i propozycje zmian.
    > Bartek.

    1. Okresy pracy ułóż chronologicznie, od ostatniej do pierwszej.
    2. Udało Ci się coś szczególnego w trakcie pracy ? Byli z jakiegoś
    szczególnego powodu zadowoleni z Ciebie ? Jeśli tak, zaznacz to !
    3. Co rozumiesz jako "pełne zaangażowanie" ?
    4. O nałogach już ktopś wcześniej pisał.
    5. "Do pracodawcy podchodzę z szacunkiem i lojalnością" . Hmmm.... Nie pisz
    takich rzeczy w CV ;)

    Ogólnie rzecz biorąc postaraj się coś więcej napisać na temat swojej kariery
    zawodowej i edukacji, bo narazie to CV niewiele mówi o Tobie.

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 9. Data: 2006-02-09 23:21:32
    Od: Karol Olszewski <olszak@gmx[spadamik]co.uk>

    czarny wrote:

    > "oparty o system Windows".
    > Oprzeć się mozna, owszem, o ścianę.
    > Zmień ten fragment, na lżejszy dla oka.

    no a o okno nikt nigdy sie nie opieral :)

    --
    Karol Olszewski
    Registered Linux User

  • 10. Data: 2006-02-10 01:18:45
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "wrx" <w...@g...pl> wrote in message
    > Link do CV: http://voila.pl/qaljl/?1
    >
    > Prosze o opinie i propozycje zmian.

    Wyksztalcenie tylko srednie to IMHO nie powod by je uwypuklac, winika to
    przeciez z rubryki
    "Przebieg edukacji". A jakie liceum, gdzie, o jakim profilu?
    Operator maszyny w fabryce: jakiej maszyny? w jakiej fabryce? Miejscowosc,
    nazwa, referencje.

    CV pelne tajemnic, kazdy moze tak napisac, wymyslic 1000 miejsc i zajec. W
    CV maja byc
    fakty poparte nazwami, by mozna je bylo zweryfikowac, odniesc sie do nich.

    "Bardzo dobre zdolnosci manualne" - czyli co? Jestes zonglerem pochodni?

    "Umiejetnosc rozwiazywania problemow" - jakich? Kazdych? Moj problem tez
    rozwiazesz?

    "Dobra praca w grupie" - a w pojedynke to juz "zla"?

    Gdzie aplikujesz? Czy manifestowana umiejetnosc zawierania kompromisow nie
    jest
    szkodliwa w pewnych przypadkach...?

    Dla mnie cale CV jest do zmiany.

    pozdr