PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik do obslugi meili

  • 1. Data: 2004-07-15 14:29:24
    Temat: pracownik do obslugi meili
    Od: "filip grygo" <n...@t...pl>

    Nie masz gotówki, brakuje Ci na zakupy, Twoja sytacja finansowa jeslt
    kiepska, chcesz to zmienic. zacznij wspolprace ze mna. nie wstajac od
    komputera, nie wychodzac z domu, nie chodzac po ludziach, pracujac tyle ile
    chcesz, a mozesz sporo zarobc. wystarczy ze napiszesz do mnie meila z
    tytulem "prosze o wiecej informacji". otrzymasz zpowrotem informacje co i
    jak. sam/a zobaczysz jakie to proste. czekam na Ciebie.

  • 2. Data: 2004-07-15 14:41:43
    Temat: Re: pracownik do obslugi meili
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "filip grygo" <n...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > tytulem "prosze o wiecej informacji". otrzymasz zpowrotem informacje co i
    > jak. sam/a zobaczysz jakie to proste. czekam na Ciebie.

    Co to meil? mail, e-mail to wiem, ale meil ?? Hmmm no cóż głupi jestem i nie
    napiszę :)
    A poza tym to NTG, no chyba, że chcesz podyskutować na temat tego jak bardzo
    chcesz okantować kogoś?

    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 3. Data: 2004-07-15 15:00:15
    Od: abba <a...@o...pl>

    Witaj!!!

    Ale teraz tak na powaznie!

    mejlowanie (:]) - czytanie reklam to spam spamow, a czy slyszeliscie o kimkolwiek,
    kto dostal fizycznie za to choc 50$???????????????

    ja krazac po grupach, forach itp. spotkalem sie z bez przesady kilkoma tysiacami
    ofert, ale czy znacie fizycznie (nie nadinterpretowywac! :) ) taka osobe, ktora
    dostala fizycznie wyplate i ja przebalowala?

    abba

    podoba mi sie twoje motto - moje gentoo jest nie do w********, choc bardo sie staram
    :((((

  • 4. Data: 2004-07-15 15:03:15
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "abba" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mejlowanie (:]) - czytanie reklam to spam spamow,

    eeetam. Jak ktoś chce czytać maile reklamowe, to niech sobie czyta. Niby
    dlaczego to miałby być spam?
    Spamem za to jest reklamowanie takiego zarobku, co zrobił ów osobnik z
    poczatku watku.

    Sigurd

  • 5. Data: 2004-07-15 15:18:51
    Od: abba <a...@o...pl>

    On Thu, 15 Jul 2004 17:03:15 +0200
    Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > dlaczego to miałby być spam?
    > Spamem za to jest reklamowanie takiego zarobku, co zrobił ów osobnik z

    eeeetam.... - gubisz sens mojego pytania....

  • 6. Data: 2004-07-15 16:08:07
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "filip grygo" <n...@t...pl> wrote in message
    > Nie masz gotówki, brakuje Ci

    eeee.... czyrzbym mial pisac na adres imejlowy powyrzej? To bardzo
    nierozwarzne podawac swuj prawdziwy adres.
    a wogule jak siem nazywaz, hlopcze/dziewczynko? filip/a?

    marek

  • 7. Data: 2004-07-15 17:03:56
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "abba" <a...@o...pl> wrote in message

    > ja krazac po grupach, forach itp. spotkalem sie z bez przesady kilkoma
    tysiacami ofert, ale czy znacie > fizycznie (nie nadinterpretowywac! :) )
    taka osobe, ktora dostala fizycznie wyplate i ja przebalowala?
    Yyyyyyy fizycznie nie. Choć słyszałem różne legendy.

    >podoba mi sie twoje motto - moje gentoo jest nie do w********, choc bardo
    sie staram :((((
    No mi też się podoba :) Choć ja preferuję mniej masochistyczną dystrybucję
    :) ALe to już NTG!