PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca zarobkowa

  • 1. Data: 2002-07-01 20:57:51
    Temat: praca zarobkowa
    Od: "KIFU.S.A" <k...@w...pl>

    PRZEPISYWANIE TEKSTU ( na komputerze lub maszynie do pisania ) w różnych
    językach, umowa, praca przy przepisywaniu oraz w charakterze przedstawiciela
    firmy. Zainteresowanych prosze o kontakt pod emailem k...@w...pl

  • 2. Data: 2002-07-02 12:06:09
    Temat: Re: praca zarobkowa
    Od: "Beeria" <b...@h...com>

    ech, kolejna "robota", w ktora trzeba zainwestowac pare zlotych :[[

  • 3. Data: 2002-07-04 16:11:22
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Beeria" <b...@h...com> napisał w wiadomości
    > ech, kolejna "robota", w ktora trzeba zainwestowac pare zlotych :[[

    Niestety. Zwykle orydynarne naciagactwo.
    A na moj email o przeslanie dodatkowych informacji odpowiedzieli z
    zalaczonym plikiem, o rownie zalosnej tresci, co ta odpowiedz:

    pczeczytaj to sobie jak bys sie zdecydowała to przeslij mi swuj adres

    Pozdrawiam PRACUŚ.S.A.