PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granica - chyba Anglia lub Irlandia › praca za granica - chyba Anglia lub Irlandia
  • Data: 2006-03-08 10:56:52
    Temat: praca za granica - chyba Anglia lub Irlandia
    Od: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rozwazam wyjazd za granice ale mam bardzo slabo nawet nie komunikatywnie
    opanowany jezyk angielski i tego sie boje jest to glowna rzecz ktora mnie
    ogranicza czy myslicie ze jest sens pchac sie za granice bez znajomosci
    jezyka?? dodam ze nie jestem specjalistąw rzadnej dziedzinie a szukam
    głównie pieniedzy i przygody, mam mgr z zarzadzania i marketingu
    --
    Pozdrawiam Tomek