PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w real'u › praca w real'u
    From: "keisho " <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca w real'u
    Date: Thu, 14 Aug 2003 14:27:16 +0000 (UTC)

    Witam
    czy ktoś z grupowiczow moze wypowiedziec sie nt warunków pracy w tej firmie?
    Głównie chodzi mi o stanowisko Informatyka ale nie tylko; interesuje mnie
    ogólna atmosfera pracy, rotacje pracowników, możliwości rozwoju (mam na
    mysli robienie kariery) itp, słowem takie tam 'poboczne' sprawy...
    Pytam, bo co prawda temat hipermarketów był nie raz poruszany na grupach,
    jednak najczęściej nie chodziło o stanowiska związane z pionem technicznym.
    Zostałem przyjęty i zaczynam pracę pod koniec września a nie wiem, czy można
    z tą firmą wiązać plany na dłużej czy od razu rozglądać się za nowym
    zajęciem.

    pozdrawiam