PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w radiu; jak zacząć? › praca w radiu; jak zacząć?
    From: "Patryk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca w radiu; jak zacząć?
    Date: Sat, 24 Mar 2007 00:54:15 +0100

    witam
    Wiem że kilka wątków niżej jest mowa o pracy w TV jednak to nie plaga tylko
    głupi zbieg okoliczności.
    Od jakiegoś czasu marzy mi się praca w radiu, jednak nie wiem czy znalazło
    mi się stanowisko jaki chciał bym dzierżyć. Chciał bym czytać wiadomości,
    artykuły itp itd., nie wiem jak wo ogóle nazwać takie stanowisko pracy.
    Kumpel który kiedyś studiował K.O. (kurator oświaty) miał praktyki w radiu i
    coś takiego właśnie robił.
    Marzenie wzięło się z poprzedniej pracy i moich predyspozycji (tubalny,
    niski głos) gdzie obsługiwałem m.In radiowęzeł.
    No i kolejne pytanko, jakie kursy lub szkolenia pomogły by mi w realizacji
    marzeń?