PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w internecie

  • 1. Data: 2005-02-03 21:15:44
    Temat: praca w internecie
    Od: "rymiecz" <r...@g...pl>

    Witam.
    Może ktoś zajmował się czytaniem płatnych e-maili w internecie (chodzi o
    czytanie e-maili firm - reklamy). Proszę o pomoc w rozwikłaniu kwestji
    przelewania kasy z firmy na konto e-golt. Potrzebna dobra znajomość języka
    angielskiego, niestety ja takiej nie posiadam. Za pomoc z góry THX

  • 2. Data: 2005-02-03 21:57:02
    Temat: Re: praca w internecie
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "rymiecz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelewania kasy z firmy na konto e-golt. Potrzebna dobra znajomość języka
    > angielskiego, niestety ja takiej nie posiadam. Za pomoc z góry THX

    Z tlumaczeniami to raczej na inna grupe ale taka rada od serca: wez ten czas
    marnowany na "czytanie" ( no ciekawe jak je czytasz skoro nie znasz
    angielskiego a ZTCW to 90 % tych listow jest wlasnie w tym jezyku) tych
    listow przeznacz lepiej na nauke angielskiego. Uwazam, ze wyjdziesz na tym
    duzo lepiej.

    Aha i 90% tych firm nie placi lub placa tak marne grosze, ze szybciej
    dorobisz sie rozdajac ulotki na ulicy.

  • 3. Data: 2005-02-04 14:05:41
    Od: "Aktos" <n...@a...lodz.pl>

    Odpusc sobie.
    Bylem na zwolnieniu po operacji ortopedycznej. Siedzialem w Internecie 2
    miesiace. To jeden wielki kant. Tak samo ja kantem jest to ze polecaja ci
    prace na roznych stronach kazac kupic najpierw 4 broszury po 20 zl. Istna
    piramidka.