PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w angli! pilne!

  • 11. Data: 2006-08-05 02:18:23
    Temat: Re: praca w angli! pilne!
    Od: pwil <p...@k...pl.niedziala>

    ciekawy nastukał(a):

    > 1.jesli zrezygnuje z pracy przez uplywem 6 miesiecy musze sie
    > wyprowadzic z wynajetego mieszkania,ale musze placic za nie do konca
    > okresu, trace takze depozyt( w sumie to ok 1200pounds)---- czy mozna sie
    > jakos przed tym uchronic? ten zapis tkwi w kwestionariuszu aplikanta a
    > nie jest to przeciez wiazaca umowa, jak jest ze sciagalnoscia takiej
    > kawoty?

    Z tego co czytałem na temat pobytu w UK, a właściwie w Szkocji to zgodnie z
    przepisami można tam wynająć mieszkanie najkrócej na 6 miesięcy. Do tego
    jeśli kilka osób współwynajmuje mieszkanie to mogą tam mieszkać co najwyżej 2
    ze sobą spokrewnione grupy. Normą jest pobieranie czynszu za miesiąc góry
    plus kaucja w wysokości kolejnego czynszu. Mimo wszystko to co opisałeś
    wydaje się być bardzo podejrzane...