PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w USA › praca w USA
    From: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca w USA
    Date: Sat, 16 Mar 2002 10:36:04 +0100

    Ostatnio widuje sporo ofert pracy w USA dla studentow. Niestety studentem
    jeszcze nie jestem - w tym roku zdaje mature.

    Przegladalem stronki biur posredniczacych w tych wyjazdach i na wszystkich
    widnieje warunek "Ukonczony 1 rok studiow"

    Moje pytanie brzmi: Czy jesli znajac bardzo dobrze jezyk angielski, do tego
    sadze ze spokojnie umialbym sobie poradzic jesli chodzi o samodzielnosc itp,
    to czy mam szanse jakos wyjechac do USA nie bedac jeszcze studentem i
    znalezc tam prace na wakacje? Bardzo by mi na tym zalezalo :)

    Bede niezmiernie wdzieczny za wskazowki, jakies dodatkowe informacje czy tez
    adresy gdzie mozna uzyskac wiecej informacji.

    pozdrawiam, Radek.