PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w TVN

  • 1. Data: 2007-02-16 19:15:35
    Temat: praca w TVN
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    Witam
    Ciekawa jestem jakie opinie macie na temat pracy w tej stacji. Nie mowie
    tutaj o byciu gwiazda show, tylko o pracowniku administracyjnym, np:
    ksiegowy, zaopatrzenie itp...
    moze ktos wie jakie warunki placowe tam "panują"

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-16 21:02:40
    Temat: Re: praca w TVN
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Zdenio <z...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > ksiegowy, zaopatrzenie itp...
    > moze ktos wie jakie warunki placowe tam "panują"

    tak jak i w całym ITI .. praca ku chwale.. ale ze stawkami na normalnych stanowiskach
    to cienko jakos....

    Piotr_Z

  • 3. Data: 2007-02-17 08:57:54
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    > tak jak i w całym ITI .. praca ku chwale.. ale ze stawkami na normalnych
    > stanowiskach to cienko jakos....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotr_Z

    no ja slyszalem jedna opinie i odmienna od twojej - co prawda nie jest to
    "normalne stanowisko" ale na pewno ta osoba nie jest gwiazda... (raczej
    stanowsiko "techniczne" zwiazane aby wszystko poszlo o danej godzinie na
    antene....)
    - no ale to jest tylko jedna opinnia

  • 4. Data: 2007-02-17 10:37:53
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:826d5$45d6c387$57cfbb72$2015@news.chello.pl, *Zdenio* wrote:

> [...]
    > jest to "normalne stanowisko" ale na pewno ta osoba nie jest
    > gwiazda... (raczej stanowsiko "techniczne" zwiazane aby wszystko

    A pracuje na etacie w TVN ta osoba?
    Bo ja mam info ze oni wlasnie tego typu osob technicznych nie zatrudniaja na
    etatach tylko wysylaja na samozatrudnienie.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 5. Data: 2007-02-17 11:23:04
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    Użytkownik "darnok" <darnok->
    > A pracuje na etacie w TVN ta osoba?
    > Bo ja mam info ze oni wlasnie tego typu osob technicznych nie zatrudniaja
    > na etatach tylko wysylaja na samozatrudnienie.

    a tego to wlasnie nie wiem

  • 6. Data: 2007-02-17 11:27:11
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:a407e$45d6e58d$57cfbb72$10867@news.chello.pl, *Zdenio* wrote:
    > Użytkownik "darnok" <darnok->
    >
    > a tego to wlasnie nie wiem

    To dodam ze z tego co mi wiadomo placa lepiej niz TVP technicznym (mimo ze
    TVP zle nie placi, ale trzeba sie troche napracowac na to - w sensie ilosci
    godzin), tylko wlasnie forma zatrudnienia jest gorsza w TVN.
    No i czesto odejscie z TVP wiaze sie z zamknieciem sobie drzwi na amen.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 7. Data: 2007-02-17 11:33:27
    Od: "Zdenio" <z...@w...pl>

    Użytkownik "darnok" <darnok-
    > No i czesto odejscie z TVP wiaze sie z zamknieciem sobie drzwi na amen.

    no ale to chyba nie dotyczy np: ksiegowego? ta branza czy inna nie robi az
    tak duzej roznicy

  • 8. Data: 2007-02-17 11:56:19
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:b4d8b$45d6e7fb$57cfbb72$11669@news.chello.pl, *Zdenio* wrote:
    > Użytkownik "darnok" <darnok-
    >
    > no ale to chyba nie dotyczy np: ksiegowego? ta branza czy inna nie
    > robi az tak duzej roznicy

    Podkreslalem ze chodzi o osobe z zaplecza *technicznego* - obsluga studia,
    transmisji - te klimaty. Nie administracja.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 9. Data: 2007-02-17 14:08:18
    Od: "Dziekan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:er6qia$6oh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Podkreslalem ze chodzi o osobe z zaplecza *technicznego* - obsluga studia,
    > transmisji - te klimaty. Nie administracja.

    Witam

    A nie wie ktoś przypadkiem, jak najlepiej aplikować do TVNu??
    Wysłałem aplikację wg tej strony http://www.iti.pl/_fl/career.htm, natomiast
    pytanie się nasuwa czy nie ma jakiejś lepszej drogi, np złożyc dokumenty
    osobiście.
    Aha chodzi mi o Kraków

    pozdrawiam
    Krzysiek