PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie - bezrobocie

  • 1. Data: 2007-02-16 08:55:57
    Temat: umowa zlecenie - bezrobocie
    Od: e...@k...pl

    Witam,
    Od 3 lat (bezpośrednio po ukończeniu szkoły) pracowałem na podstawie
    umowy zlecenia u jednego podmiotu z wynagrodzeniem rzędu 1000zł.
    Czy idąc na bezrobocie mogę pobierać zasiłek? jeżeli tak to w jakim
    wymiarze?

    Dzięki.

  • 2. Data: 2007-02-16 09:27:03
    Temat: Re: umowa zlecenie - bezrobocie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu e...@k...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > Od 3 lat (bezpośrednio po ukończeniu szkoły) pracowałem na podstawie
    > umowy zlecenia
    Nie pracowales. Wykonywales zlecenie
    > Czy idąc na bezrobocie mogę pobierać zasiłek?
    Nie
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-16 11:41:40
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik <e...@k...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > umowy zlecenia u jednego podmiotu z wynagrodzeniem rzędu 1000zł.
    > Czy idąc na bezrobocie mogę pobierać zasiłek? jeżeli tak to w jakim

    Przede wszystkim zarejestruj się w urzędzie pracy jako bezrobotny. Od
    zleceniodawcy musisz otrzymać zaświadczenie o kwocie brutto
    miesięcznego wynagrodzenia w okresie ostatnich 18 miesięcy, z
    wyszczególnieniem comiesięcznych kwot składek ZUS (emerytalnej i
    rentowej) oraz składek na Fundusz Pracy. Po 7 dniach od
    zarejestrowania może zostanie Ci przyznany zasiłek dla bezrobotnych na
    6 miesięcy w kwocie obniżonej (ponad 400 zł), tj. 80% zasiłku
    podstawowego (ok. 528 zł).

    Pozdr

    --
    wa