PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca przez Internet

  • 1. Data: 2004-05-12 17:04:56
    Temat: praca przez Internet
    Od: "ignis" <i...@p...onet.pl>

    Szukasz pracy? Ta oferta jest dla Ciebie!!! Praca przez Internet, zarobki i
    czas pracy zależy tylko i wyłącznie od Twojego zaangażowania. Wystarczy mieć
    dostęp do sieci i znać podstawy Worda. Nie trać czasu!!!Zacznij zarabiać
    siedząc przed komputerem, wystarczy 30 minut dziennie!!! Szczegóły;
    i...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-05-12 18:00:09
    Temat: Re: praca przez Internet
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com>

    Użytkownik ignis napisał:

    > dostęp do sieci i znać podstawy Worda.

    Ale nie trzeba go mieć? Bo już myślałem, że najpierw trzeba zainwestować
    te ~2000 zł :-P

    > Nie trać czasu!!!

    ... i nie daj się nabrać spamerom!!!

    Pzdr
    Pe Ka
    --
    http://www.kosela.neostrada.pl/piotr
    --odpowiadając na priv usuń co trzeba z adresu--

  • 3. Data: 2004-05-12 20:32:40
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    ignis wrote:
> [...]
    > dostęp do sieci i znać podstawy Worda. Nie trać czasu!!!Zacznij zarabiać
    > siedząc przed komputerem, wystarczy 30 minut dziennie!!! Szczegóły;

    Won, spamerze !

    i...@p...onet.pl i...@p...onet.pl i...@p...onet.pl
[...]

    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz
    "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd
    lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy
    przełożonego nie peszyć" ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r