PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?! › praca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?!
  • Date: Sat, 16 Jul 2005 13:20:17 +0200
    Subject: praca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?!
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: ".:p.biernacki:." <n...@p...neostrada.pl>

    Witam!
    Pracuje w firmie na umowe o prace w charakterze SPRZEDAWCY-INFORMATYKA..
    glownie informatyk ale ze zajmuje sie systemem sprzedazowym i zdarzy mi
    sie wystawic kilka(set) faktur ;D dlatego tez sprzedawcy!
    Kasjer z firmy poszedl na urlop i szef chce mnie wstawic na jego
    stanowisko czyli obrot pieniedzki, grubymi, przymmowanie, platnosci,
    wydawanie pracownikom, wydawanie klientom etc etc.
    Czy moge sie na takie cos prawnie nie zgodzic?
    Czy moge zrobic np. cos takiego ze wystosuje sobie pismo, ktorego
    podpisania zarzadam od szefa ze nie ponosze ZADNEJ odpowiedzialnosci
    materialnej, karnej, prawnej i bog wie jeszcze jakiej za kase!. Cos
    zginie, zniknie, zle wydam....?
    Ktos podyskutuje w tej sprawie ze mna?

    --
    [ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
    [ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]