PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na pół etatu › praca na pół etatu
    From: "marcin" <n...@f...of.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca na pół etatu
    Date: Mon, 13 May 2002 09:04:05 +0200

    witajcie

    pracuję na pół etatu od 1 lutego. Moje pytania są następujące:
    - czy w tym przypadku po przepracowaniu roku będzie mi przysługiwał
    zasiłek dla bezrobotnych,
    - czy pracując na pół etatu prawo do urlopu tak samo się nabywa jak przy
    pracy na cały etat, czy są jakieś różnice?

    Gdzieś słyszałem, żeby otrzymać prawo do zasiłku po przepracowaniu roku
    można pracować na niepełny etat, ale zarobki muszą być nie mniejsze niż
    najniższa krajowa. Czy tak faktycznie jest?

    --
    pozdrawiam
    Marcin