PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na 3/5 etatu a pensja › praca na 3/5 etatu a pensja
    From: "Ania" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca na 3/5 etatu a pensja
    Date: Sun, 29 Sep 2002 15:07:19 +0200

    Pracuje obecnie na 3/5 etatu. Mam pojawiac sie w firmie w pon., wtorki i
    piatki. Pracodawca ustalil mi pobory na 850 zl brutto (w tym dodatek). Jesli
    jednak zostanie mi zabrany tenze dodatek (nie wykluczam pogorszenia sytuacji
    firmy) to brutto bede otrzymywala 710 zl.
    Czy jesli w konsekwencji zostane pozbawiona nawet i tych 3/5 to bedzie mi
    przyslugiwal zasilek? Moze ktos z grupowiczow pomoze. Z gory dzieki.
    pzdr
    Ania