PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca godzinowa instalatora sieci

  • 1. Data: 2002-11-29 09:17:32
    Temat: praca godzinowa instalatora sieci
    Od: "idaho" <i...@o...pl>

    Witajcie

    Potrzebuje dowiedziec sie ile wynosi stawka godzinowa instalatora sieci
    teleinformatycznych (pracownik techniczny) w duzym miescie. Potrzeba takiego
    pracownika wynajac i nie mam pojecia ile to moze kosztowac :(
    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    pozdrawiam

    idaho

  • 2. Data: 2002-11-29 10:45:00
    Temat: Re: praca godzinowa instalatora sieci
    Od: "rafal" <c...@w...pl>

    Użytkownik "idaho" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    takiego
    > pracownika wynajac i nie mam pojecia ile to moze kosztowac :(

    Tyle samo co za normalnego elektryka, 8 zl na godzine ???

  • 3. Data: 2002-11-29 18:36:55
    Od: "J.Mostowski" <m...@w...pl>

    > Tyle samo co za normalnego elektryka, 8 zl na godzine ???

    Witam.

    Gdzie jest tak tanio ?
    Sprecyzuj ponadto co oznacza "wynająć pracownika" .

    J.Mostowski

  • 4. Data: 2002-12-01 02:15:06
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "rafal" <c...@w...pl> naskrobal(a) w

    > Tyle samo co za normalnego elektryka, 8 zl na godzine ???

    Ciekaw jestem kto ci zalozy siec za 8zl/h :O Pomijajac juz kwestie
    konfiguracji sprzetu, a skupiajac sie na samych kablach, rurkach,
    przewieszkach etc. IMO duzo wiecej.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 5. Data: 2002-12-01 16:22:30
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    > Ciekaw jestem kto ci zalozy siec za 8zl/h :O Pomijajac juz kwestie
    > konfiguracji sprzetu, a skupiajac sie na samych kablach, rurkach,
    > przewieszkach etc. IMO duzo wiecej.

    Koles pytal sie o prace instalatora dla firmy. Taki zarabia czasem nawet
    mniej...

  • 6. Data: 2002-12-02 05:54:30
    Od: "J.Mostowski" <m...@w...pl>

    > Koles pytal sie o prace instalatora dla firmy. Taki zarabia czasem nawet
    > mniej...

    Nie porównuj pracy na stałym etacie w firmie
    z " wynajęciem pracownika - bo potrzeba" .
    ( Róznica stawek 2 lub 3 -krotna )

    J.Mostowski