PracaGrupypl.praca.dyskusje › renty, renty, renty....

  • 1. Data: 2003-06-24 11:26:32
    Temat: renty, renty, renty....
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    http://www.wprost.pl/ar/?O=45690&C=57

    To tak dla wszystkich tych, którzy uważają, że płace są niskie. Netto
    mogłyby być wyższe, gdyby nie podobne praktyki. Bo to z waszych składek na
    ZUS utrzymuje się wyłudzaczy.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 2. Data: 2003-06-24 20:40:45
    Temat: Re: renty, renty, renty....
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> writes:

    > http://www.wprost.pl/ar/?O=45690&C=57
    >

    > To tak dla wszystkich tych, którzy uważają, że płace są niskie. Netto
    > mogłyby być wyższe, gdyby nie podobne praktyki. Bo to z waszych składek na
    > ZUS utrzymuje się wyłudzaczy.

    mocny ten artykul, mocny ;)

    a ja ciekawa jestem, kiedy i czy cofna renty tym, co je wyludzili? czy
    beda musieli zwrocic pieniadze?

    czy orzecznicy, lekarze i pracownicy ZUS zostana pozbawieni prawa
    wykonywania danego zawodu do konca zycia?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2003-06-25 07:08:12
    Od: "Maja" <m...@p...onet.pl>

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał

    > czy orzecznicy, lekarze i pracownicy ZUS zostana pozbawieni prawa
    > wykonywania danego zawodu do konca zycia?

    o naiwności.....
    ;)
    nie to, żebym nie chciała, by się tak stało.. ale wiesz... jakoś nei chce mi
    się wierzyć w realność tej opcji.. nie w tym kraju... :(

    --
    Maja

    ** Najmadrzejszy narod na swiecie to niewatpliwie Chinczycy. Wynalezli druk,
    ale nie gazety, proch - ale tylko do sztucznych ogni, wynalezli wreszcie
    kompas - ale powstrzymaii sie przed odkryciem Ameryki **

  • 4. Data: 2003-06-25 07:35:33
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Maja" <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > nie to, żebym nie chciała, by się tak stało.. ale wiesz... jakoś nei chce mi
    > się wierzyć w realność tej opcji.. nie w tym kraju... :(

    hm.. to bylo pytanie retoryczne... w kazdym _normalnym_ kraju za taki
    przewal, oprocz kary wiezienia, pozbawione by byly te osoby prawa
    wykonywania danego zawodu....

    eh....

  • 5. Data: 2003-06-27 00:39:00
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Nina M. Miller napisał:

    > hm.. to bylo pytanie retoryczne... w kazdym _normalnym_ kraju za taki
    > przewal, oprocz kary wiezienia, pozbawione by byly te osoby prawa
    > wykonywania danego zawodu....
    >
    > eh....

    No nie - nie to co w nienormalnym kraju zwanym USA, gdzie do oskarżenia
    kreatywnych księgowych trzeba kampanii prasowej, bo inaczej wszyscy by
    uznali, że działali wg schematu - moja firma - moge robić w niej co mi
    sie podoba. ;)

    Flyer

  • 6. Data: 2003-06-27 07:51:37
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Even if a woodchuck could chuck wood
    > why would the woodchuck chuck?
    >
    > Gdyby zaoszczyli kryteria to i tak nie dostaliby renty chorzy, a Ci co
    zapłacili!!! Wiecie ile zarabiają członkowie zarządu w big baku gdańskim?
    450,000 zł miesięcznie!!! Może od tych wyłudzaczy trzeba zacząć!!!

  • 7. Data: 2003-06-27 07:53:08
    Od: k...@p...onet.pl