PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukuje pracy - gdzie zostawic oferty?

  • 1. Data: 2002-01-04 18:03:22
    Temat: poszukuje pracy - gdzie zostawic oferty?
    Od: "jr" <s...@f...polbox.pl>

    poszukuje pracy - sa jakies strony, gdzie mozna zostawic swoja oferte?

    jr

  • 2. Data: 2002-01-26 10:30:02
    Temat: Re: poszukuje pracy - gdzie zostawic oferty?
    Od: "Brygida Gralak" <b...@k...com.pl>

    Oczywiście, wejdź sobie na stronę

    www.hrk.pl , www.pracuj.pl , www.wp.pl pod link praca
    na dwóch pierwszych stronach wskazanych przeze mnie możesz na pewno
    pozostawić swoje CV i przeglądać sobie oferty pod kontem swojej
    specjalizacji
    Pozdrawiam
    BG

  • 3. Data: 2002-01-26 11:41:31
    Od: "Loodek" <l...@p...fm>

    ja zostawialem swoje na tych stronach, i na innych tez. Bylo to pare
    miesiecy temu, ale ni jednej dpowiedzi nie dostalem ....

  • 4. Data: 2002-01-29 12:24:00
    Od: "szwagier" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Brygida Gralak" <b...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na dwóch pierwszych stronach wskazanych przeze mnie możesz na pewno
    > pozostawić swoje CV i przeglądać sobie oferty pod kontem swojej

    złozyłem swoje oferty na kilkunastu! serwisach z pracą. Zero odzewu.
    Serwis TOPJOBS przysyła mi mailem oferty typu sekretarka/asystenta,
    programista.. tyle, ze ja jestem budowlancem :)))))
    G....o warte te serwisy i tyle.

    szwagier

  • 5. Data: 2002-01-29 19:42:31
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Tue, 29 Jan 2002 13:24:00 +0100, "szwagier" <k...@p...fm>
    wrote:

    [ciach...]
> [...]
    >Serwis TOPJOBS przysyła mi mailem oferty typu sekretarka/asystenta,
    >programista.. tyle, ze ja jestem budowlancem :)))))
    A moze warto bylo ograniczyc swoje preferencje do jakiejs branzy ??

    Pzdr
    Limfo