PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukuje pracy

  • 1. Data: 2002-10-18 11:56:34
    Temat: Re: poszukuje pracy
    Od: "Ewa" <o...@o...pl>

    polecam listę pl.praca.szukana
    pl. praca.oferowana

  • 3. Data: 2002-10-18 12:04:45
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aoosr1$k2h$1@news.tpi.pl> Wiki86 napisał(a):
    > Czesc wszystkim.Moze się zdziwicie ale mam 16 lat i poszukuje może nie
    > dokładnie pracy ale drobnego zarobku.
    > Na imie mam Weronika
    > Mój wyglad: wzrost-173 cm
    > włosy-kasztanowe
    > oczy-zielone
    > twarz-troche piegów
    > waga-55 kg
    > szczupła

    A może napisałabyś co umiesz? Bo wiesz, takiego opisu chcą w agencjach albo przy
    produkcji filmów, tylko jeszcze musisz dopisać, czy tylko chłopcy, czy girl-girl też.
    ;)
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z

  • 4. Data: 2002-10-18 12:33:30
    Od: "//Broda.." <c...@w...pl>

    > Czesc wszystkim.Moze się zdziwicie ale mam 16 lat i poszukuje może nie
    > dokładnie pracy ale drobnego zarobku.
    > Na imie mam Weronika
    > Mój wyglad: wzrost-173 cm
    > włosy-kasztanowe
    > oczy-zielone
    > twarz-troche piegów
    > waga-55 kg
    > szczupła

    NTG ---> pl.rec.towarzyskie :p

  • 5. Data: 2002-10-18 16:02:03
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

> [...]
    > waga-55 kg
    > szczupła
    > Mam bardzo duże poczucie chumoru .Jestem optymiską.Kocham się smiać i

    w twoim wieku _takie_ zarabianie jest chyba zabronione.

    --
    l...@s...pl

  • 6. Data: 2002-10-18 17:47:43
    Od: "Ewa Molska" <e...@a...waw.pl>

    Dziecko drogie, naucz się najpierw poprawnie pisać. Polecam słownik
    ortograficzny, może będziesz miała lepszy "chumor" i dowiesz się jak się
    pisze "narazie".
    EM

  • 7. Data: 2002-10-20 13:28:31
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Ewa Molska" <e...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Dziecko drogie, naucz się najpierw poprawnie pisać. Polecam słownik
    > ortograficzny, może będziesz miała lepszy "chumor" i dowiesz się jak się
    > pisze "narazie".

    ROFL ja tobie polecam sprawdzac komu odpowiadasz a potem sprawdz co to jest
    netykieta i z czym to sie je :)

    --
    l...@s...pl