PracaGrupypl.praca.dyskusje › pieniadze od pracodawcy

  • 1. Data: 2002-10-18 04:20:33
    Temat: pieniadze od pracodawcy
    Od: Docent <t...@w...pl>

    jak zmusic pracodawce aby wyplacil wyplate?
    Praca na budowie i oczywiscie na czarno :(.
    Chodzi mi raczej o sposoby prawne.
    Tomasz Kalemba vel Docent

  • 2. Data: 2002-10-18 07:15:58
    Temat: Re: pieniadze od pracodawcy
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    :))))))

    Czemu nie szukales prawnych sposobów na przyjecie sie do roboty?

  • 3. Data: 2002-10-18 08:09:43
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Docent <t...@w...pl> wrote:
    > jak zmusic pracodawce aby wyplacil wyplate?
    > Praca na budowie i oczywiscie na czarno :(.
    > Chodzi mi raczej o sposoby prawne.

    Znależć świadków zawarcia umowy (ustnie) i iść do sądu pracy.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-10-18 10:01:05
    Od: "Comp" <c...@g...pl>

    Plamac gosciowi nózki
    Uzytkownik "Docent" <t...@w...pl> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2002-10-18 13:06:32
    Od: "Me" <s...@t...com>

    "Docent" <t...@w...pl> wrote in message
    > jak zmusic pracodawce aby wyplacil wyplate?
    > Praca na budowie i oczywiscie na czarno :(.
    > Chodzi mi raczej o sposoby prawne.

    Znalezc siwadkow ze sie pracowalo, najlepiej tych z ktorymi sie
    pracowalo(pewnie maja ten sam problem) isc do sadu pracy i tam powiedziec,
    ze nie wiedziales, ze praca na czarno bo gosciu zwlekal z wreczeniem umowy i
    ze na dodatek teraz nie placi. W ten sposob chlopek oberwie podwojnie.
    Wszyscy musza oczywiscie zeznawac jednakowo.

  • 6. Data: 2002-10-18 13:07:25
    Od: "Me" <s...@t...com>

    "mer" <b...@n...pl> wrote in message
    > :))))))
    >
    > Czemu nie szukales prawnych sposobów na przyjecie sie do roboty?

    O jaki ty madry - kolega na siezycu mieszka?