PracaGrupypl.praca.dyskusje › poszukuje ogloszenia ComArch z dnia 14 lipca - dolnoslaskia GW Praca

  • 1. Data: 2003-08-19 09:58:29
    Temat: poszukuje ogloszenia ComArch z dnia 14 lipca - dolnoslaskia GW Praca
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Witam,

    Zgudilem gdzies gazeta a zadzwonil wlasnie do mnie ComArch i prosza na
    rozmowe.
    Czy ktos moze zna tresc ogloszenia z 14 lipca z dolnoslaskiej GW Praca na
    stanowisko programisty we Wrocku.

    Jezeli ktos moze mnie poratowac trescia ogloszenia to bede wdzieczny ;-)

    CU Janet

  • 2. Data: 2003-08-19 16:39:53
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Janet, ukrywający się pod adresem:
    <j...@v...gate.pl> napisał:
> [...]
    > Praca na stanowisko programisty we Wrocku.
    >
    > Jezeli ktos moze mnie poratowac trescia ogloszenia to bede wdzieczny

    Comarch... (blebleble)... do nowo otwieranego oddziału we Wrocławiu...
    wymagają:
    wyższe inform.,lub pokrewne, praktyczna znajomość technologii inform. w
    obszarzeplatform sprzetowych i syst. oper., baz danych (Oracle), języków
    programowania (PL/SQL, C, Java), interfejsów GUI, integracji systemów w
    modelu EAI/WebMethods/CORBA/JMS... angielski itp
    zapewniają:
    interesująca pracę itp...
    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-08-20 06:00:39
    Od: KrzysiekPP <k...@c...pl>

    > Jezeli ktos moze mnie poratowac trescia ogloszenia to bede wdzieczny ;-)

    Przekazalem juz koledze, ze nie znasz tresci ogloszenia, pogadacie sobie
    ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2003-08-23 18:05:24
    Od: "Piotr Czerewko" <p...@S...klub.chip.pl.INVALID>

    KrzysiekPP wrote:
    > Przekazalem juz koledze, ze nie znasz tresci ogloszenia, pogadacie
    > sobie ;)

    dowcipas czy debil?

    --
    pozdr,
    Piotrek

  • 5. Data: 2003-08-25 06:44:31
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > dowcipas czy debil?

    Ciekawe pytanie. Na pewno warte jest umieszczenia na liscie
    niewyjasnionych problemow ludzkosci.