PracaGrupypl.praca.dyskusjeposzukiwanie pracy a obecna firma › poszukiwanie pracy a obecna firma
  • Data: 2003-08-17 19:00:25
    Temat: poszukiwanie pracy a obecna firma
    Od: "Toreand" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pracuje w polskiej firmie, w tej chwili co sie w niej dzieje, zmusza mnie do
    szukania pracy.
    Jednak, że jest jeden podstawowy problem:
    kobitki z działu personalnego maja różne znajomości z tzw. HRowcami.
    W momencie gdy ja skłądam jakąś aplikację moja firma obecna ma szansę się o
    tym dowiedzieć, przez ich znajomości. Do tego mają swoje "wtyczki" w firmach
    pośrednictwa pracy z typu:
    "jobs"
    Część moich kolegów zostałą zwolniona, ponieważ firma sie dowiedziała, że
    poszukiwałą pracy, przez owe dziewczyny i przez kolegów z działu
    personalnego.
    Chciałbym Was prosić o pomoc, ponieważ tam gdzie poszukuję pracy, większość
    jest z ogłoszeń pośrednictwa pracy, jak mogę się zabezpieczyć, przed tym, że
    moja firma nie będzie wiedziała poprzez znajomości koleżanek i kolegów, że
    obecnie jestem na etapie szukania pracy. Szczególnie chodzi mi o biura
    pośrednictwa pracy.
    Proszę może ktoś ma jakiś pomysł.