PracaGrupypl.praca.dyskusje › posłuchajcie jaki typ

  • 1. Data: 2005-10-07 07:39:01
    Temat: posłuchajcie jaki typ
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Pominę szczegóły, W siwiku miał dobrą szkołę(wyższą) dobre doświadczenie w
    dwóch dużych firmach i ogólnie było ok. Co się okazało, matury i świadectwa
    ukończenia szkoły nie przyniósł, bo powiedział, że zgubił(nie zależało mu
    aby to się liczyło do zusu i urlopu)!? Przyniósł jedno świadectwo pracy z
    samymi zwolnieniami lekarskimi(teraz są już w świadectwie pracy), drugie
    zgubił.
    Wniosek: nie miał nawet matury a w pierwszej pracy bazował na zwolnieniach
    lekarskich.

    Dobre nie!

  • 2. Data: 2005-10-07 07:44:18
    Temat: Re: posłuchajcie jaki typ
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 07.10.2005 HERAKLES <h...@b...pl> napisał/a:
> [...]
    > samymi zwolnieniami lekarskimi(teraz są już w świadectwie pracy), drugie

    To była rozmowa kwalifikacyjna ?
    Jeśli tak, to nie miał zdaje się obowiązku przynosić matury czy tez
    świadectwa ukończenia szkoły wyższej. Wręcz gdyby przyniósł to bym
    takiego delikwenta wyśmiał :) No bez przesady, może ma jescze przynieść
    indeks, świadectwa z licemum, podstawówki i zaświadczenie
    o niekaralności ;)

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 3. Data: 2005-10-07 08:09:54
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Krzysztof Krasoń [Fri, 7 Oct 2005 07:44:18 +0000 (UTC)]:

    > No bez przesady, może ma jescze przynieść indeks, świadectwa
    > z licemum, podstawówki i zaświadczenie o niekaralności ;)

    I koniecznie pozwolenie na podjęcie pracy od mamusi ;>

    Kira

    --
    Poszukiwany/Poszukiwana:
    * zarabiający/-a 1400

  • 4. Data: 2005-10-07 09:03:02
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Krzysztof Krasoń wrote:

    > To była rozmowa kwalifikacyjna ?
    Nie to był któryś z dni pracy u kadrowych.

  • 5. Data: 2005-10-07 09:14:44
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    HERAKLES napisał(a):
    > Nie to był któryś z dni pracy u kadrowych.
    To zwolnic tego co go przyjal do pracy.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-10-07 09:19:49
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

  • 7. Data: 2005-10-07 17:40:44
    Od: stefan <m...@N...wp.pl>

    matury i świadectwa ukonczenia szkoly nie przyniósl, bo
    > powiedzial, ze zgubil(nie zalezalo mu aby to sie liczylo do zusu i
    > urlopu)!?
    hmm ze ukonczenie studiow liczy sie do urlopu to wiem, ale do zusu ? poprosze o
    rozwiniecie mysli :)

  • 8. Data: 2005-10-08 08:33:25
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    07.10.2005 # 08:39:01, HERAKLES napisał:

    > [...] zwolnieniami lekarskimi (teraz są już w świadectwie pracy)

    O... jestem nie na czasie - faktycznie teraz w świadectwie pracy
    takie informacje umieszczają ?
    --
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-10-08 11:26:03
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Galathea" <g...@n...poczcie.w.onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > O... jestem nie na czasie - faktycznie teraz w świadectwie pracy
    > takie informacje umieszczają ?

    Tak, bodajże w pkt. 10/11 (?) umieszcza się okresy nieskładkowe - a
    najczęściej są to właśnie zwolnienia lekarskie. Poza tym wcześniej
    trzeba podać ilość dni, za które było wypłacone wynagrodzenie chorobowe
    /w ostatnim roku umowy/ na podstawie art 92 z KP.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 10. Data: 2005-10-08 11:50:03
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    08.10.2005 # 12:26:03, Nikiel ;-) napisał:

> [...]
    > trzeba podać ilość dni, za które było wypłacone wynagrodzenie chorobowe
    > /w ostatnim roku umowy/ na podstawie art 92 z KP.

    Faktycznie - nie zwróciłem uwagi :P, gdy przeglądałem ostatnio świadectwa
    pracy.

    > Pozdrawiam

    ja również :)
    --