PracaGrupypl.praca.dyskusje › portale pracy do zarejestrowania

  • 1. Data: 2009-04-08 10:34:31
    Temat: portale pracy do zarejestrowania
    Od: "Adam" <a...@p...com>

    Witam,

    mam takie pytako gdzie można się zarejestrować odnośnie szukania pracy?
    Dodałem swoje CV na stronie gazetypraca i pracuj.pl
    Moze ktos poleci jeszcze jakas w miare dobra stronke. Branża to sprzedaz
    (fmcg, farmacja).

    dzieki
    A.

  • 2. Data: 2009-04-08 17:04:23
    Temat: Re: portale pracy do zarejestrowania
    Od: b...@b...pl

> [...]
    > Dodałem swoje CV na stronie gazetypraca i pracuj.pl
    > Moze ktos poleci jeszcze jakas w miare dobra stronke. Branża to sprzedaz

    monster.co.uk
    reed.co.uk
    monster.de
    www.s1jobs.com

  • 3. Data: 2009-04-15 08:45:48
    Od: Michał Foryst <m...@d...com.pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > Dodałem swoje CV na stronie gazetypraca i pracuj.pl
    > Moze ktos poleci jeszcze jakas w miare dobra stronke. Branża to sprzedaz

    Witam,

    właśnie testujemy nowy serwis, który będzie miał za zadanie pomagać
    ludziom w takiej jak Ty sytuacji. Wejdź, zobacz, zarejestruj się i
    podziel się ze mną swoja opinią:

    http://doroboty.com.pl

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2009-04-15 17:32:39
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Órzytkownik "Michał Foryst" napisał:
    > właśnie testujemy nowy serwis, który będzie miał za zadanie pomagać
    > ludziom w takiej jak Ty sytuacji. Wejdź, zobacz, zarejestruj się i podziel
    > się ze mną swoja opinią: http://doroboty.com.pl

    a po co niby ta rejestracja potrzebna?

    kolejny serwis nielegalnie wyłudzający dane osobowe i handlujący nimi na
    czarnym rynku?:O(

  • 5. Data: 2009-04-16 08:20:22
    Od: Michał Foryst <m...@d...com.pl>

    gargamel pisze:

    > a po co niby ta rejestracja potrzebna?
    >
    > kolejny serwis nielegalnie wyłudzający dane osobowe i handlujący nimi na
    > czarnym rynku?:O(

    Tak handlujemy ale nie danymi tylko ludźmi a rejestracja jest potrzebna
    żeby dostać się na statek;))

    A tak poważnie odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w "Pomocy" na
    http://doroboty.com.pl

    > Dlaczego muszę się rejestrować?
    >
    > Aby umieszczać ogłoszenia w serwisie konieczna jest rejestracja.

    Dodatkowo rejestracja pozwala na uzyskanie dostępu do dodatkowych
    funkcjonalności,

    jak np. wysyłanie prywatnych wiadomości i e-maili do innych użytkowników.

    Reasumując: nie handlujemy danymi, chcemy być pomocnym narzędziem na
    rynku pracy a Tobie Gargamelu bardzo dziękujemy za przetestowanie
    naszego serwisu i zwrócenie uwagi na brak w nim "Polityki Prywatności",
    czym zajmiemy się niezwłocznie.

    Dzięki Serdeczne
    Michał Foryst

  • 6. Data: 2009-04-16 13:07:40
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu>

    > a po co niby ta rejestracja potrzebna?
    >
    > kolejny serwis nielegalnie wyłudzający dane osobowe i handlujący nimi na
    > czarnym rynku?:O(

    Pi razy drzwi :)

  • 7. Data: 2009-04-16 13:11:56
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Foryst" <m...@d...com.pl>

    > Tak handlujemy ale nie danymi tylko ludźmi a rejestracja jest potrzebna
    > żeby dostać się na statek;))

    Do Hameryki ?

> [...]
    > funkcjonalności,
    >
    > jak np. wysyłanie prywatnych wiadomości i e-maili do innych użytkowników.

    Po co ?

    > Reasumując: nie handlujemy danymi, chcemy być pomocnym narzędziem na
    > rynku pracy

    Jasne jasne, ale generalnie to o kasę chodzi. Ja to wszystko rozumiem, ale nie lubię
    jak ktoś p..li tak, jak Ty

  • 8. Data: 2009-04-16 13:57:20
    Od: Michał Foryst <m...@d...com.pl>

    Noe Bat pisze:

    > Użytkownik "Michał Foryst" <m...@d...com.pl>

    > Do Hameryki ?

    sprawdzę

    > Po co ?
    jak ktoś ma takie pragnienie.

    > Jasne jasne, ale generalnie to o kasę chodzi. Ja to wszystko rozumiem, ale nie
    lubię jak ktoś p..li tak, jak Ty

    Tu masz rację, odnośnie tego, że zawsze wszędzie gdzieś na końcu powinna
    być kasa za wykonana pracę. Altruizm jest od dawna pustym słowem. Jednak
    nie tworzymy tego serwisu w celu gromadzenie i sprzedaży danych
    osobowych. Zarabiamy w inny sposób i zamierzamy być użytecznym
    narzędziem na rynku pracy. Pracujemy teraz nad polityką prywatności,
    dzięki obawom gargamela. Po to jest to testowanie. Zmienimy też zaraz
    frazę: "dlaczego muszę się zarejestrować" na "dlaczego warto się
    zarejestrować", bo rejestracja nie jest obowiązkowa.

    Dzięki,
    czekam na więcej
    Michał Foryst