PracaGrupypl.praca.dyskusjepomóżcie prosze - jak to wpisać w CV? › pomóżcie prosze - jak to wpisać w CV?
    From: Lili <l...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pomóżcie prosze - jak to wpisać w CV?
    Date: Sun, 30 Sep 2007 21:15:54 +0200
    Sender: se mła <>

    witam
    mam pytanie
    szukam pracy, wysyłam CV ale mało osób się ze mną kontaktuje.
    Nie wydaje mi się, żebym miała tak bardzo słabe CV.

    Staram się o stanowisko asystentki/sekretarki.

    W CV jako ostatnią pozycję wpisane mam stanowisko:
    "od 2004r do chwili obecnej - Tłumacz języka angielskiego; współpraca z
    biurami tłumaczeń w .................; prywatne zlecenia"

    Zastanawiam sie jaki jest powód. Czy przypadkiem nie powinnam ując tego
    inaczej?
    bo mam wrażenie, że rekrutujący myślą, że skoro jestem tłumaczem to nie
    potrzebuje innego zajecia. A ja jestem tłumaczem na zlecenia, siedze w domu
    i czekam i chciałabym podjąć prace stałą a w weekend wykonywać tłumaczenia
    (których nie ma aż tak dużo)
    jak to ująć?