PracaGrupypl.praca.dyskusjepomozcie :( › pomozcie :(
    From: "prezes" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pomozcie :(
    Date: Wed, 13 Feb 2008 20:42:38 +0100

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    Prosze o pomoc, bo nie wiem jak rozwiazac moj problem.
    Pracuje w jednostce samorządowej (miejski osrodek sportu i rekracji)
    Złozylem wniosek urlopowy w dniu 12.02.08 w ktorym poprosilem o urlop od
    18.02 do 22.02.
    (Specjalnie złożyłem wniosek tydzień wczesniej, aby nie zostawiając sprawy
    na ostatnią chwile.)
    Moj bezposredni przełozony (kierownik) podpisal mi urlop twierdząc ze nie
    widzie problemu.
    Kadrowa również wpisała ilosc dni uropu do wykorzystnia, ktore mam jeszcze i
    podpisała wniosek
    Problem zaczal sie gdy wniosek trafil do Dyrektora, nie wyrazil zgody, choc
    konkretnie nie uzasadnil swojej decyzji. Chyba ze wytłumaczniem jest moje
    częste przebywanie na zwolnieniach lekarskich, ale co to ma do urlopu
    wypoczynkowego? W rozmowie w cztery oczy stwierdzil ze "ma taki kaprys" wiem
    ze inni pracownicy przebywają na urlopach i zwolnieniach lekarskich, lecz na
    mnie sie uwziąl bo prywatnie nie lubi mnie.
    Czy to nie jest mobbing? nie równe traktowanie pracownikow? Skoro moj
    przelozony stwierdzil ze moge isc na urlop.
    Jeszcze jedna sprawa, praucuje na stanowisku robotnik gospodarczy... nie
    jest to jakies ważne zajęcie (jest nas wielu w mosirze)
    Co mam zrobic? na jakie przepisy sie powłac? pomozcie :( . Zaplanowalem
    urlop, wpłaciłem zaliczke aby wyjechać w góry :/

    prosze o odp.
    pozdrawiam z góry