PracaGrupypl.praca.dyskusjepomocna ankieta do pracy magisterskiej › pomocna ankieta do pracy magisterskiej
  • Data: 2003-03-31 15:55:18
    Temat: pomocna ankieta do pracy magisterskiej
    Od: "Rafał" <r...@s...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam uzytkownikow
    Kilka dni temu rozpoczalem watek : Praca magisterska
    Zaczne od tego ze, jestem studentem SGGW i jestem w trakcie pisania
    pracy magisterskiej na temat handlu (w szczegolnosci na temat bazarow).
    Jezeli jest to mozliwe prosilbym o pomoc przy wypelnieniu ankiet na temat
    bazarow.
    Ankieta kierowana jest do ludzi z WARSZAWY. Potrzebuje okolo 100 ankiet
    Niestety nie posiadam strony internetowej. Bylbym wdzieczny, gdyby
    zainteresowane osoby podaly mi swoj adres e-mailowy, na ktory przeslalbym
    swoja ankiete.
    Jednoczesnie zdaje sobie sprawe,ze jest to klopotliwe. Odpowiedzi z ankiet
    wykorzystam tylko do ANALIZ NAUKOWYCH.
    Bardzo licze na zyczliwosc ludzi.
    Z powazaniem
    Rafal Sycha