PracaGrupypl.praca.dyskusjepomoc chlopakowi-WAZNE!!!!! › pomoc chlopakowi-WAZNE!!!!!
    From: "marta" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pomoc chlopakowi-WAZNE!!!!!
    Date: Fri, 17 Oct 2003 17:42:15 +0200

    hej wszystkim!!!nie wiem czy pisze na wlasciwa grupe ale mam nadzieje ze
    przeczytacie to co napisalam i w maire mozilowosci cos mi doradzicie!!!a
    wiec chodzi tu o mojego chlopaka no i oczywiscie o mnie.otoz szuka on pracy
    juz od 3 miesiecy wiem ze moze to jeszcze krotko ale przez to stal sie jakis
    inny.caly czas sie zamartwia.strasznie sie zmienil.jest zamkniety w
    sobie.mysli ze nic mu sie w zyciu nie udaje.ze nigdy juz nie znjadzie
    pracy.ze jest do niczego i ze go zostawie bo on nie ma pracy.pomagam mu jak
    moge.czesto rozmawiam z nim.staram sie mu wytlumaczyc zeby byl cierpliwy.co
    moge jeszcze zrobic???co moge zrobic ze by pomoc mu szukac pracy???pomozcie
    prosze.poradzcie mi.dziekuje za wszytskie odpowiedzi.buzka.marta