PracaGrupypl.praca.dyskusje › podatek z pracy w usa

  • 1. Data: 2003-04-17 08:41:01
    Temat: podatek z pracy w usa
    Od: "magda" <s...@N...gazeta.pl>

    Czy mógłby mi ktos polecić, gdzie najkorzystnie, w jakiej firmie można
    rozliczyc się (odzyzkać) z podaku z pracy w USA (program work&travel)? Jestem
    z wrocławia, więc moze tu istnieje coś sensownego, sprawdzonego? Z góry
    dziękuję, magda

  • 2. Data: 2003-04-17 09:17:52
    Temat: Re: podatek z pracy w usa
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    magda napisał:

> [...]
    > z wrocławia, więc moze tu istnieje coś sensownego, sprawdzonego? Z góry

    Poniewaz temat wyplynal, a ja cos kiedys slyszalem, to swoje powiem ;).

    Poniewaz Polska ma podpisana z USA umowa o unikaniu podwojnego
    opodatkowania (ZGADUJE), to za prace w USA nie placi sie w Polsce
    podatku. Jezeli jednak odbierzesz podatek amerykanski to automatycznie
    placisz polski za prace za granica.

    Zgadlem, bo do ustawy nie chce mi sie zagladac? ;)

    Flyer

  • 3. Data: 2003-04-17 18:55:12
    Od: Iktorn <i...@k...pl>

    * Flyer <f...@p...gazeta.pl>:

> [...]
    > placisz polski za prace za granica.
    >
    > Zgadlem, bo do ustawy nie chce mi sie zagladac? ;)

    Mo?na si? opodatkowaae w stanach, a jak zarobi?e? tam mniej ni 1/4 $3000, to
    jeste? zwolniony z podatku. Jak wiecej, to nie wiem co si? bardziej
    op?aca :)

    A do Magdy: Na wlasna reke juz prawdopodobnie nie odzyskasz - termin
    skladania ichnych pitów min?? 15.04.2003. Poszukaj jakiejs firmy -
    reklamuja sie, ze odzyskuja nawet do 5 lat wstecz, ale zaplacisz
    prowizje..

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --