PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (MEDYCZNY) - rozmowa

  • 1. Data: 2003-04-17 06:31:16
    Temat: Re: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (MEDYCZNY) - rozmowa
    Od: "Marta" <m...@i...pl>

    dzieki, wiadomo ze nie mozna od razu z grubej rury
    rozmowe z lekarzem to ja sobie poprowadze

    ale co powiedziec na rozmowie rekrutacyjnej zeby ich
    zachwycic,lub przynajmnie zeby uznali ze dobrze "zacząłam"
    kontakt

    pozdrawiam Martusia

  • 2. Data: 2003-04-17 09:14:28
    Temat: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (MEDYCZNY) - rozmowa
    Od: "Marta" <m...@i...pl>

    Witam!

    mam pytanko

    Czy moze ktoś opisać mi dzien pracy przedstawiciela medycznego
    od rana do konca. o ktorej zaczyna co robi po kolei.

    I jeszcze jedno pytanko. Co odpowiedziec na rozmowie rekrutacyjnej
    kiedy pytaja się . Co by Pan powiedzial klientowi (lekarz) po wejsciu
    do gabinetu. Zeby go zachecic do rozpoczęcia rozmowy a potem współpracy
    biorac pod uwage ze juz jest kupiony przez innego przedstawiciela.

    Chodzi mi o pierwsze 30 sekund, kilka minut. Kiedy wiadomo
    ze klient nie jest zainteresowany.

    Dzieki

    Tomek

  • 3. Data: 2003-04-17 09:54:02
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > kiedy pytaja się . Co by Pan powiedzial klientowi (lekarz) po wejsciu
    > do gabinetu. Zeby go zachecic do rozpoczęcia rozmowy a potem współpracy
    > biorac pod uwage ze juz jest kupiony przez innego przedstawiciela.

    A to ginekolog, czy internista ?

    Anastezjologa mozna potraktowac mocnym gazem, na pewno zrozumie aluzje.

  • 4. Data: 2003-04-17 10:09:00
    Od: "karola kwiecinska" <s...@N...gazeta.pl>

    tez bym to chciała wiedziec, byłam na kilku takich rozmowach i właściwie
    pytaja o to samo, ale nie wiem jak to wygląda w rzeczywistosci i nie wiem co
    odpowiadać, może odezwie sie jakis przedstawiciel medyczny, co? Chociaż
    obawiam się, że bedzie się bał zdradzić swoje sposoby na pozyskanie sobie
    klienta (lekarza), w obawie, ze zostanie później "wygryziony" przez takich
    jak my :).

  • 6. Data: 2003-04-17 15:31:54
    Od: "tomek j" <t...@g...pl>

    no właśnie, czy jest tu jakiś Przedstawiciel Medyczny ? który chciałby się
    podzielić "wiedzą" ?

    Użytkownik "karola kwiecinska" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b7lugc$2fq$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/