PracaGrupypl.praca.dyskusje › pochwala dla icon

  • 1. Data: 2005-02-05 13:45:54
    Temat: pochwala dla icon
    Od: "zymla" <b...@g...pl>

    przychodze wczoraj do domu, a tam wielka koperta a w kopercie podziekowanie
    za aplikowanie na stanowsiko do frimy ICOn consulting group. co prawda nie
    zaprosili mnie nawet na rozmowe, dodam ze z mojej wlasnej winy, gdyz nie
    spelnialam jednego kryterium mea culpa! ale jestem w absolutnie pozytywnym
    szoku, iz nawet w tej sytuacji przyslali list do domu (aplikowalam
    e-mailem). to sie nazywa szacunek dla kandydatów i ludzi, tym bardziej
    zaluje ze nie bylo mi dane tam pracowac:). Niektorym nawet sie powterdzenia
    przeczytania nie chce wysalc:((.

    pzdr. zymla

  • 2. Data: 2005-02-05 15:21:46
    Temat: Re: pochwala dla icon
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Sat, 5 Feb 2005 14:45:54 +0100, na pl.praca.dyskusje, zymla napisal(a):

    > przychodze wczoraj do domu, a tam wielka koperta a w kopercie podziekowanie
    > za aplikowanie na stanowsiko do frimy ICOn consulting group.

    Zdarzalo mi sie dostawac po kilka:
    - od firmy konsultingowej ktora prowadzila pierwszy etap ze przeszedlem i
    ze mam oczekiwac na zaproszenie do drugiego etapu juz u ich klienta,
    - od firmy dla w ktorej bylem na drugim etapie (mimo podziekowania nadal
    jestem pod negatywnym wrazeniem pseudo-psychologicznych pytan mojego
    potencjalnego szefa) z podziekowaniem za udzial w rekrutacji i grzecznym -
    jest pan super ale znalezlismy jeszcze bardziej superowatego czlowieka,
    - ponowne od firmy konsultingowej ze jest im przykro iz klient odrzucil
    moja kandydature ale aplikacje i notatki ze spotkania pozwola sobie
    zachowac w bazie na przyszlosc.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 3. Data: 2005-02-07 15:14:53
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Zdarzyło mi się raz dostać podziekowanie od firmy HR Campus. Podziękowanie
    za przesłanie cv i informacje ze niestety nie mają narazie dla mnie zadnego
    stanowiska.
    Ale taką firmę się ceni w jakiś sposób

  • 4. Data: 2005-02-07 18:59:58
    Od: "Johnny" <a...@a...com>

    > Zdarzyło mi się raz dostać podziekowanie od firmy HR Campus. Podziękowanie
    > za przesłanie cv i informacje ze niestety nie mają narazie dla mnie
    > zadnego stanowiska.
    > Ale taką firmę się ceni w jakiś sposób

    Tak, to fajna sprawa. Ja dawno, dawno temu, świeżo po zdaniu matury szukałem
    pracy gdzie popadnie. Trafiłem do Ikei, gdzie wypełniłem kwestionariusz
    osobowy.
    Po prau miesiącach otrzymałem od nich list z podziękowaniem za złożenie
    podania oraz z informacją, że nie mają oferty odpowidniej dla mnie (nie
    miałem żadnego doświadczenia). Całkiem już o tym zapomniałem i szczerze
    powiem, że humor max mi się poprawił, do tej pory mam dobre zdanie o tej
    firmie :]

    J.