PracaGrupypl.praca.dyskusje › odszkodowanie a PIT 11

  • 1. Data: 2005-02-05 13:35:48
    Temat: odszkodowanie a PIT 11
    Od: "BJ" <b...@a...pl>

    W ub.r. wygrałam sprawę w sądzie pracy i dostałam odszkodowanie (3x miesięczna
    pensja + odsetki). Firma wypłaciła. W urzędzie skarbowym powiedzieli mi że mam
    czekać na PIT od nich. I mam 1 pytanie i 1 dylemat:
    - jeśli jednak nie dostanę tego PITa z różnych względów (np. oni nie wiedzą o
    tym że mają go wystawić albo "na złość") to co zrobić?
    - adwokat mówił mi że od odszkodowania nie płaci się podatków. Przyjęłam to na
    słowo. Jest tak faktycznie? Ktoś wie?
    Dzięki za odpowiedzi.

    Baba Jaga