PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wroclaw, kierowca, transport

  • 1. Data: 2004-04-09 19:30:11
    Temat: Wroclaw, kierowca, transport
    Od: "Niobe" <n...@o...pl>

    Mam dwa auta dostawcze (BUS i TRUCK). Poszukuje pracy,
    w ktorej moglbym wykorzystac ktores z nich (albo oba).
    Podejme prace rowniez jako kierowca na firmowym aucie ( pr. jazdy kat. B).
    Mam praktyke jako zaopatrzeniowiec, dostawca, przedstawiciel handlowy,
    przy rozwozie paczek ekspresowych i na dalszych trasach.
    Chetnie podejme prace w hurtowni lub wspolprace ze sklepami, magazynami,
    wytworniami lub z osobami z dobrym pomysłem na ich zagospodarowanie.
    Przyjmuje propozycje od osob indywidualnych.

    Kontakt
    tel. 71-325-52-41
    n...@o...pl

  • 2. Data: 2004-04-09 19:47:45
    Temat: Re: Wroclaw, kierowca, transport
    Od: motto <m...@w...pl>

    Pan(i) Niobe w wiadomości <c56tq9$5l5$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Kontakt
    > tel. 71-325-52-41
    > n...@o...pl
    Mam Ci wysłać 2000 sztuk maili z treścią NTG, czy zadzwonić?
    Wesołych świąt i powodzenia (oprócz prawa jazdy świadectwo kwalifikacji by
    się przydało, jak chcesz aby ktos oddał w twoje ręce samochód wart
    kilkadziesiąt tysięcy) :P
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]