PracaGrupypl.praca.dyskusje › barmani w warszawie

  • 1. Data: 2005-06-21 21:54:07
    Temat: barmani w warszawie
    Od: bajeczny <b...@y...com>

    Witam!

    Chciałbym sie najac do pracy w jakims nocnym klubie w wawie w
    charakterze barmana. Doswiadczenie niby jakies mam, bo pracowalem jako
    bartender na cyprze przez 3 miesiace, jednak w tym roku chcialbym
    sprobowac sil w kraju. Warto? Ile dostaja przecietnie barmani 'za noc' w
    takich klubach jak Tango&Cash, Mexican (teraz to juz chyba Desperado),
    Hybrydy czy cos w tym stylu? Czy sa jakies kluby w ktorych dodatkowym
    atutem (zwiazanym z wyzszym wynagrodzeniem) bylaby bardzo dobra
    znajomosc angielskiego? Mam ochote popracowac w ten sposob dluzej niz
    przez okres wakacyjny, tak do Nowego Roku minimum. Nocna praca bardzo mi
    odpowiada, o ile oczywiscie placa jest rozsadna... Jasne, ze moglbym
    znow wyjechac i zarobic wiecej za granica w o wiele krotszym czasie, ale
    kilka spraw mnie tu bardzo mocno trzyma.