PracaGrupypl.praca.dyskusje › [PILNE] Przepadł (?) mi kawałek wypłaty

  • 1. Data: 2002-10-04 09:42:08
    Temat: [PILNE] Przepadł (?) mi kawałek wypłaty
    Od: b...@p...onet.pl

    Kochani,
    Dostałam pierwszą wypłatę w nowej pracy. Przepuszczam ją przez kalkulator
    wynagrodzeń i okazuje się, że brakuje 43 zł. (To tzw. ulga podatkowa.) Kadrowa
    mówi, że skoro nie złożyłam deklaracji, że chcę korzystać z tej ulgi, no to
    trudno, do końca roku przepada. Najlepsze, że nikt mnie nie pytał, czy chcę
    takową złożyć:] W poprzednich pracach tego nie wymagali, a z wypłatą było
    wszystko OK. No i co teraz?
    Dzięki za wszelką pomoc
    Ste

  • 2. Data: 2002-10-04 13:23:58
    Temat: Re: [PILNE] Przepadł (?) mi kawałek wypłaty
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl>

    Na moje to nie rozliczają Ci w ten sposób tzw. kwoty wolnej od podatku i
    odprowadzają do US więcej niż muszą. Jeśli tak jest to odzyskasz te
    pieniądze przy rocznym rozliczeniu PIT'u który sama złożysz w US.

    pozdro
    PiotrP

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...