PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kurs pozycjonowania stron, skuteczna promocja Twojej witryny - poradnik webmastera.

  • 1. Data: 2003-09-23 17:02:46
    Temat: Kurs pozycjonowania stron, skuteczna promocja Twojej witryny - poradnik webmastera.
    Od: "Łukasz Pietrzak" <p...@W...net.pl>

    Oferuję Państwu kurs pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Kurs, mojego
    autorstwa można nabyć ZA JEDYNE 12 ZŁ. Tego typu kursy kosztują na ogół w
    granicach 20 - 50zł. Pozycjonowanie to nic inego jak to, na którym miejscu po
    wpisaniu słowa kluczowgo w wyszukiwarce znajdzie się Twoja witryna. Dobre
    wypozycjonowanie strony znacząco zwiększa oglądalność witryny. Powstają coraz
    to nowe serwisy dlatego skuteczna promocja staje się coraz trudniejsza. Wiedza
    zawarta w tym kursie jest oparta na moich wieloletnich już doświadczeniach z
    Tworzeniem stron www oraz ich pozycjonowaniem. Kurs nie zawiera jedynie
    ogólników, zawiera wiedzę, która wprowadza czytelnika w świat wyszukiwarek oraz
    sposobów ich działania. Mogę zapewnić, że jeśli dokładnie przeczytacie i
    zastosujecie się do moich wskazówek, Wasza witryna w takich wyszukiwarkach jak
    google, czy onet (z których korzysta prawie 80% internautów) będzie na
    pierwszych pozycjach. Cały tekst jest napisany prostym i przystępnym dla
    każdego językiem. Każdy kto zakupi u mnie kurs, ma prawo do uzyskania
    bezpłatnej pomocy pisząc pod mój adres e-mail.

    Kurs można zakupić, kontaktując się ze mną poprzez e-mail p...@w...net.pl a
    następnie płacając pieniędze na podany przezemnie numer konta w mbank.

    Kurs jest również wystawiony na allegro, więc jeśli nie masz pewności co do
    mojej osoby to zapraszam na stronę z aukcją:

  • 2. Data: 2003-09-23 18:19:11
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > granicach 20 - 50zł. Pozycjonowanie to nic inego jak to, na którym miejscu po

    Ciekawe skad sie tacy biora .... magnetyzery, systemy totolotka,
    amulety, herbatki odchudzajace przy ktorych trzeba tez ograniczyc
    jedzenie ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2003-09-23 21:12:32
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Ciekawe skad sie tacy biora .... magnetyzery, systemy totolotka,
    amulety, herbatki odchudzajace przy ktorych trzeba tez ograniczyc
    jedzenie ...

    I na dodatek sprzedają coś co można dostać za darmo.
    Zresztą nie wiem czy nie skopiował tego od Piotra M. - redaktora www.cneb.pl

    PZDR
    Quba
    www.vidi.biz.pl zapisałeś się już na D A R M O W Y kurs ???