PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradztwo strategiczne kto korzystał?

  • 1. Data: 2002-07-22 10:17:28
    Temat: Doradztwo strategiczne kto korzystał?
    Od: "Bartek" <e...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam,
    .. a ja z kolei mam pytanko dotyczace Waszych doswiadczen zwiazanych ze
    wspolpraca z firmami zajmujacymi sie dor strategicznym (np plany
    restrukturyzacyjne, feasibility study, itp.)Chodzi mi o to kogo polecacie ew.
    na kogo uwazac jakiego rzedu kwoty wchodzilyby w gre za wspolprace.
    Cokolwiek. Jesli chcecie piszcie na priva
    pozdr.
    Bartek

  • 2. Data: 2002-07-22 11:24:03
    Temat: Re: Doradztwo strategiczne kto korzystał?
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek" <e...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ew.
    > na kogo uwazac jakiego rzedu kwoty wchodzilyby w gre za wspolprace.
    > Cokolwiek. Jesli chcecie piszcie na priva

    Na szczęście pojawiają się już firmy, które swoje wynagrodzenie uzalezniaja
    od osiagnietych rezultatow.
    Warto jednak taka umowe spisac z dobrym prawnikiem, bo jest pare kruczkow ze
    mimo wydawaloby sie bezpiecznego zapisu pozniej moga pojawic sie problemy.
    Napisz prosze na priv pare szczegolow (branza, zatrudnienie, rynki itp) moze
    doradze cos wiecej.

    pzdr
    quba
    www.vidi.biz.pl

  • 3. Data: 2002-07-30 11:13:10
    Od: "666" <p...@p...com>

    Przykładowo możesz skontaktować się z Francuskim Instytutem Zarządzania przy
    Senatorskiej.
    Większość z tych ludzi tworzy prywatne firmy doradcze.
    JaC