PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakaz pracy u konkurencji

  • 1. Data: 2002-03-04 09:31:21
    Temat: Zakaz pracy u konkurencji
    Od: "SlawekM" <m...@p...onet.pl>

    Pytanie jest następujące:

    Czy po podpisaniu z pracodawcą umowu, w której wymienia on zakaz pracy u
    konkurencji po ustaniu stosunku pracy możliwe jest wyegzekwowanie od niego
    odszkodowania (czy jak to nazwać) np. "za utracone korzyści" ?

    pzdr.
    SławekM

  • 2. Data: 2002-03-04 14:07:00
    Temat: Re: Zakaz pracy u konkurencji
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SlawekM" napisał w wiadomości:
> [...]
    > konkurencji po ustaniu stosunku pracy możliwe jest wyegzekwowanie od niego
    > odszkodowania (czy jak to nazwać) np. "za utracone korzyści" ?

    Odszkodowanie się należy i reguluje to Kodeks Pracy art. 101p2 §1 - 3

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-03-06 10:29:41
    Od: <m...@g...pl>

    > Odszkodowanie się należy i reguluje to Kodeks Pracy art. 101p2 §1 - 3
    >
    > Serwiz

    A po jakim czasie mozna sie starac o takie odszkodowanie. Dajmy pracowalem w
    jednej firmie, podpisalem wlasnie taka umowe ze niemoge pracowac u
    konkurencji a pozniej byly zwolnienia grupowe i mnie zwolnili. To bylo
    jakies trzy lata temu. czy mamjeszcze jakies szanse na odszkodowanie czy to
    jest ju znie aktualne?

    Pozdrawiam

    Molek

  • 4. Data: 2002-03-06 11:47:59
    Od: "lisek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konkurencji a pozniej byly zwolnienia grupowe i mnie zwolnili. To bylo
    > jakies trzy lata temu. czy mamjeszcze jakies szanse na odszkodowanie czy

    Zdaje się że zależne to będzie od okresu na jaki podpisałeś zakaz
    konkurecji?! jak na trzy lata to możesz jeszcze coś uchandlować, a jak nie
    to.... trudno mi powiedzieć. Może telefon do Państwowej Agencji Pracy?!
    Pozdrawiam
    Lisio

  • 5. Data: 2002-03-06 15:55:06
    Od: <m...@g...pl>

> [...]
    > to.... trudno mi powiedzieć. Może telefon do Państwowej Agencji Pracy?!

    Dzieki za odpowiedz...
    Zakaz pracy u konkurencji byl podpisany na dwa lata wiec jest to juz chyba
    nieaktualne :-(
    Ale sprubuje moze zadzwonic...

    Pozdrowienia

    Molek