PracaGrupypl.praca.dyskusjeokres wypowiedzenia jak ominac? › okres wypowiedzenia jak ominac?
    From: "Tomek.M" <t...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: okres wypowiedzenia jak ominac?
    Date: Thu, 11 Aug 2005 19:33:17 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@n10.k1.isko.net.pl

    Mam nastepujacy problem narazie czysto teoretyczny
    Mam obecna prace ktorą planuje zmienić, pracuje w tej firmie kolo 5 lat na
    umowe o prace. Poszukuje nowej pracy ale powazne obawy dot rozwiazania
    umowy o prace, Wiem ze bedzie mnie obowiazywał okres 90 dni i mam powazne
    podstwy sadzić ze pracodawca bedzie chciał mnie przytrzymać zachowujac ten
    okres wypowiedzenia. Obawiam sie że nowy pracodawca jeśli zaproponuje mi
    prace nie bedzie chciał na mnie aż tyle czekać. Jak postąpić czy tylko
    naleganie, prośby itd aby pracodawca mogł rozwiazać ze mną w krotszym
    okresie prace mi pozostają?
    Co robic chce sie przygotować na taką ewentualność??
    --
    Pozdrawiam Tomek