PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2004-04-02 13:46:05
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: "AM" <e...@p...onet.pl>

    Witam,
    15 kwietnietnia br minie 3 lata jak zatrudnilam sie w mojej firmie.
    Chce jednak zlozyc wypowiedzenie, ale tak abym miala 3 miesieczny okres
    wypowiedzenia. Kiedy powinnam zlozyc to wypowiedzenie? tzn. czy jest to
    istotne, czy to bedzie przed czy po 15 kwietnia?

    pozdrawiam,

    AM

  • 2. Data: 2004-04-02 14:13:11
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-04-02 15:46, osoba przedstawiająca się jako "AM" napisała co
    następuje:

> [...]
    > wypowiedzenia. Kiedy powinnam zlozyc to wypowiedzenie? tzn. czy jest to
    > istotne, czy to bedzie przed czy po 15 kwietnia?

    Hmm, szczerze pisząc to jeszcze nie słyszałem od wypowiedzeniu
    "uzupełniającym" ;)
    Złóż po. Przecież okres wypowiedzenia i tak będzie trwał dopiero od 1 maja.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-04-03 12:34:53
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 02 Apr 2004 16:13:11 +0200, na pl.praca.dyskusje, Pe.Ka napisał(a):

    > Złóż po. Przecież okres wypowiedzenia i tak będzie trwał dopiero od 1 maja.
    Racja, ale dla wyjaśnienia dodam, że i przed i po byłoby 3 miesiące /liczy
    się staż pracy w całości u danego pracodawcy a więc i z okresem
    wypowiedzenia/.

    --
    pozdrawiam :-)
    MEva