PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenie o prace

  • 21. Data: 2005-04-10 23:10:26
    Temat: Re: ogloszenie o prace
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > zalezy gdzie...

    No, nie u mnie. Nie ma takich możliwości po prostu ;).

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 22. Data: 2005-04-10 23:11:37
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Czyli nie warto pisać aplikacji?

    Aj, nie! Ktoś to czyta z takich, czy innych powodów.

    J.K.

  • 23. Data: 2005-04-11 14:04:57
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Wojnarowski" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Popieram w 100%
    > Dodam jeszcze, ze jak wiadomo, nie jest latwo o dobrego pracownika... a
    > szczegolnie uczciwego i sumiennego
    nie jest łatwo o dobrą opiekunkę do dziecka. Ale jeszcze trudniej o dobre
    dziecko :D

    W pełni się zgadzam i cieszę się gdy czytam takie opinie

    pozdrawiam
    m.