PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzis podobno jest rewelacyjna Gazeta Praca

  • 1. Data: 2003-10-20 02:56:43
    Temat: Dzis podobno jest rewelacyjna Gazeta Praca
    Od: "Ferdek Kiepski" <b...@o...pl>

    nawet nie ide dzis spac zaraz lece pedem do kiosku jak tylko otworze, zeby
    tylko byc pierwszym kurde ;)

  • 2. Data: 2003-10-20 05:52:31
    Temat: Re: Dzis podobno jest rewelacyjna Gazeta Praca
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ferdek Kiepski" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nawet nie ide dzis spac zaraz lece pedem do kiosku jak tylko otworze, zeby
    > tylko byc pierwszym kurde ;)

    Bedzie podwojny Dilbert ?;)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 3. Data: 2003-10-20 07:08:46
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > U?ytkownik "Ferdek Kiepski" <b...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Bedzie podwojny Dilbert ?;)

    e pojedynczy ale tez dobry ;)

    m.

  • 4. Data: 2003-10-20 09:24:44
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > e pojedynczy ale tez dobry ;)

    he, niektórzy maja Dilberta na zywo.

    A.

  • 5. Data: 2003-10-20 11:32:21
    Od: "Piotr Zebrowski" <p...@o...com.pl>

    Uzytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > zeby

    > he, niektórzy maja Dilberta na zywo.

    wlasnie.. kidys myslalem ze dilberta wymysla ktos strasznie naladowyany
    satyrycznie... ;) ale gdy popracowalem 2 latka w duzej firmie...
    przekonalem sie ze to tylko zapis [i to czesciowy[ tego co sie w takim
    miejscu dzieje.... ;(

  • 6. Data: 2003-10-20 12:08:01
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Piotr Zebrowski wrote:
> [...]
    > satyrycznie... ;) ale gdy popracowalem 2 latka w duzej firmie...
    > przekonalem sie ze to tylko zapis [i to czesciowy[ tego co sie w takim

    niestety, ale czasem zycie bije na glowe Dilberta
    :)

  • 7. Data: 2003-10-20 19:40:54
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> napisal w wiadomosci

    > niestety, ale czasem zycie bije na glowe Dilberta
    > :)
    ale jak sie ma dluzsza przerwe w pracy to zaczyna nawet tych absurdow
    brakowac :(

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 8. Data: 2003-10-20 21:26:19
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "asmira" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > zeby

    > he, niektórzy maja Dilberta na zywo.

    Niektorzy? Smiem twierdzic, ze praktycznie wszyscy ktorzy pracuja u kogos
    ;-)

    Misiek

  • 9. Data: 2003-10-20 21:28:50
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> wrote in message
> [...]
    <cut>

    > niestety, ale czasem zycie bije na glowe Dilberta
    > :)

    Scott Adams (mailto:s...@a...com) tylko czeka na historyjki z zycia.
    Wiekszosc z nich pochodzi wlasnie od zwyklych pracownikow.

    Misiek

  • 10. Data: 2003-10-20 23:30:30
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Mon, 20 Oct 2003 23:26:19 +0200, "Misiek" <g...@s...nl> wrote:

    >Niektorzy? Smiem twierdzic, ze praktycznie wszyscy ktorzy pracuja u kogos

    A ja akurat jestem "na swoim" i tez miewam - u klientow :-)))
    Oj niejedno juz widzialem i slyszalem.

    Kyniu

    --