PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferty na pl.praca.szukana z działu IT

  • 11. Data: 2006-07-11 06:44:37
    Temat: [OT]Re: oferty na pl.praca.szukana z działu IT
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Cezary Morga wrote:

    > Masz numery telefonow? Przynajmnej e-maile? :)

    Ja, jak mialam lat ok. 16 i sie krecilam w okolicach demosceny :D
    Ale z tego, co pamietam z klimatow geek-grouppies, to admin nie byl kims
    atrakcyjnym jako mezczyzna, tylko jako ktos mogacy obdarowac rzeczami,
    na ktore ten typ lasek leci. Konto shellowe (ach, jak wazny w zyciu byl
    prestiz na kanale IRC!), email w fajnej domenie, dobry hosting po
    kolezensku, dostep do podgladania poczty przechodzacej przez serwer
    etc., a takze wszelka pomoc techniczna pozwalajaca cieszyc sie
    internetowymi "swiecidelkami" bez wkladania samodzielnego wysilku w ich
    tworzenie/konfiguracje (bo to ostatnie kobiet z reguly nie kreci - tak,
    jak stereotypowa kobieta lubi przejechac sie fajnym autem, ale nie lubi
    w nim grzebac). Dodatkowa zaleta admina bylo to, ze jego potrzeby
    sprowadzaly sie zazwyczaj do bycia podziwianym jako admin i "lecenie na"
    nalezy tu najczesciej rozumiec jako platoniczna adoracje jego potegi
    jako admina, co wystarczalo do bycia obdarowanym rzeczywistymi obiektami
    pozadania "lecacej na admina" laski.

    I.

    PS. Mam trudnosci z dobrym dostepem do grup pl. z NZ, a interfejsy
    webowe sa niewygodne. Tutejsze platne oferty sa z rodzaju "x$/mies za 2
    Gb transferu i nieocenzurowany dostep do wszystkich grup", co nie ma
    sensu dla kogos, kto nie sciaga obrazkow. A serwer, z ktorego teraz
    korzystam, odbiera mi powierzchnie reklamowa w sygnaturce :(. Jesli ktos
    sie nie obrazil o to, co napisalam powyzej o adminach i ma jakis pomysl,
    to prosze na priva.