PracaGrupypl.praca.dyskusje › Impreza w firmie-szukam pomysłów na konkursy/zabawy

  • 1. Data: 2003-09-18 09:34:14
    Temat: Impreza w firmie-szukam pomysłów na konkursy/zabawy
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Witam!
    Dostalem zadanie od szefa - mam wymyslic jakies zabawy lub konkursy na
    najblizsze spotknie (a raczej impreze) pracownikow naszej firmy. Zeby
    ulawtwic zadanie napisze cos o uczestnikach i samej atmosferze. Liczba
    osob - ok.45 - 50, spotkanie odbedzie sie w wynajetej "knajpie", przedzial
    wiekowy uczestnikow 20-45/50 lat, ale dominuja ci mlodsi. Atmosfera na
    codzien jest raczej "luzacka", bo chodzi o pracownikow salonu samochodowego
    + kilka osob z kierownictwa holdingu. Wszyscy sa ze soba po imieniu i to nie
    dlatego, ze tak nakazalo szefostwo, tylko po prostu sie lubimy. Czyli
    ewentualne konkursy/zabawy nie musza byc wymuszone i "sztywne". Tego typu
    spotkanie odbywaja sie zreszta bardzo czesto, tyle tylko, ze teraz szefostwo
    postanowilo je "urozmaicic" i niestety ja mam sie tym zajac, choc nie wiem
    po co, skoro dotychczas bylo OK i bez tego wszyscy dobrze sie bawili. Bede
    wdzieczny za jakies propozycje urozmaicenia spotkania, ale skrajnie chamskie
    z miejsca odpadaja (czyli prosze nie pisac o "zaproszeniu" panienek z
    agencji itp.).

  • 2. Data: 2003-09-18 10:19:01
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    chamskie
    > z miejsca odpadaja (czyli prosze nie pisac o "zaproszeniu" panienek z

    alez czemu zaproszenie panienek z agencji artystycznej zajmującej sie
    cateringiem i organizacja takich imprez ma byc neiprzyzwoite i chamskie?

    poszukaj pomysłów na stronach właśnie takich agencji...

    http://www.google.pl/search?q=imprezy+firmowe+%2Borg
    anizacja&ie=UTF-8&oe=UTF
    -8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=

  • 3. Data: 2003-09-18 11:49:31
    Od: "Ela Busz" <s...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2003-09-18 12:34:33
    Od: "Edi" <w...@p...fm>

> [...]
    chamskie
    > z miejsca odpadaja (czyli prosze nie pisac o "zaproszeniu" panienek z

    Może konkurs na wymyślanie wierszyków w których będziecie sobie nawazjem
    dogryzali, wytykali wady itp.
    Np. kierownictwo vs. pracownicy
    Przydałoby się jakieś bezstronne jury

    Pzdr