PracaGrupypl.praca.dyskusje › odsetki od należności

  • 1. Data: 2011-02-28 17:58:21
    Temat: odsetki od należności
    Od: tomek <t...@g...pl>

    słuchajcie kameraty, firma jest mi dłużna za kilka faktur z zeszłego roku,
    mam pytanie po otrzymaniu pisma od syndyka : jak obliczyć odsetki od
    należności głównej gdzie termin płatności wypadł na 5 sierpnia, wystawiana
    była do niej korekta. chodzi zatem o procent odsetek za rok 2010 i 2011 do
    dnia dzisiejszego.

    tomasz

  • 2. Data: 2011-02-28 18:32:23
    Temat: Re: odsetki od należności
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-28 18:58, tomek pisze:
> [...]
    > była do niej korekta. chodzi zatem o procent odsetek za rok 2010 i 2011 do

    http://www.bankier.pl/firma/podatki/narzedzia/kal_po
    datkowy/

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-02-28 18:55:51
    Od: tomek <t...@g...pl>

    > http://www.bankier.pl/firma/podatki/narzedzia/kal_po
    datkowy/
    strona niedostępna....

  • 4. Data: 2011-02-28 19:13:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-28 19:55, tomek pisze:

    datkowy/
    > strona niedostępna....

    U mnie działa.

    Ewentualnie wpisz w google bankier kalkulator odsetek.

    --
    Liwiusz