PracaGrupypl.praca.dyskusje › odsetki

  • 1. Data: 2004-12-14 21:26:31
    Temat: odsetki
    Od: "rene" <r...@w...pl>

    Prawdopodobnie w czwartek podpiszę ugodę z byłym pracodawcą w sprawie
    zaległych odsetek. Podpowiedźcie proszę jak mam sobie wyliczyć sumę, którą
    są mu winni. Oto kilka pytań:
    1. jeżeli wyliczyłam sobie, że za jeden dzień godzin nadliczbowych w grudniu
    2002 powinni mi zapłacić 267,90zł brutto, to ile to jest netto?
    2. jak powinnam liczyc odsetki, za grudzień 2002 16%/12 misięcy, za 2003 od
    1 lutego 13% w stosunku rocznym, a od 25 września 12,25% w stosunku rocznym
    a ile w 2004 roku?

    Czy ktoś się na tym zna? Nie chcę żeby mnie oszukali. Mój pozew składa się z
    14 punktów, w których jest wyszczególnione ile i za co powinni mi zapłacić.
    Wszystko wyliczyłam sobie brutto, bo tak jest prosto. Teraz jak mam to
    przeliczyć na netto i dodać odsetki to wydaje mi sie to dużym problemem, ale
    może znajdzie sie jakaś dobra dusza i udzieli mi wskazówek
    --
    rene
    gg 4289772

    "Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i
    przez to bardziej niebezpieczne"
    Zofia Arnould